Meet me at the hotelroom

Hemma från träningen nu! Ska snart kolla på tv, en Eurovision-deltvävling. Anna Bergendahl är ju med idag för att kvala sig in i tävlingen som är på lördag. Tror ni att hon går vidare?

Nu till något helt annat. Här kommer några bilder från min konfirmation och födelsedag:

Haha, ser lite ledsen ut men var helt tvärtom


I kyrkan när vi gick in


Här sjunger vi


Julia och jag läser en bibeltext


Här spelar vi en pjäs, som var en del av våran "predikan"






Jag tänder mitt dopljus




Hela konfirmationsgruppen


Här hade vi varit ute i regnet ;)




Julia och jag


Jenny och jag


Alla flickor


Hampus och Rebecca hemma hos mig








Testar lite nytt


Mamma och Julia, min brors barn


Lite grejer jag fick


Jag blåser ut ljusen


Cheesecake, så sjukt god!


Min bror Timy ringde och gratta mig, han kunde inte komma


Lite släkt


Jag försöker starta moppen, haha


Sofia skjutsar mig, haha kolla minen på mig


Kör lite själv i klänning och allt ;)

Jajemen, det blev en hel del bilder hörrni, haha, men här har ni och kolla på lite. Nu ska jag snart lägga mig, det tog ett tag att ladda upp bilderna så jag har kollat på tv och ätit och allt redan, hehe. Vi hörs imorrn, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: daniella

fick ni gå ut i regnet på konfan? ;o xd

2010-06-02 @ 17:49:53
Postat av: jenny

haha, ja :o för föräldrarna skulle ta kort på oss utomhus xd

2010-06-02 @ 18:01:10
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0