Grym resa!

Hej bloggen!
Är hemma från träningslägret som var i Landskrona nu, det var skit kul. Först när vi kom dit såg det läskigt ut, det huset vi skulle sova i och vi trivdes inte riktigt, men efter ett tag vänjde vi oss och det var jätte mysigt. Vi har såklart tränat, ätit, BADAT (det var skit kallt), grillat korv och mashmallows, haft tävling (som mitt lag vann), sovit och bara myst. Det har varit sjukt kul och jag längtar fan tillbaka, detta måste vi göra om alltså. När jag kom hem träffade jag några vänner en stund och nu ska jag lägga mig, är så himla trött efter den här helgen, har inte sovit så mycket. Men det är ju så det blir när man har ett fotbollslag fullt med galna tjejer ;) hehe. Godnatt! ♥
P.S Det kommer nog en del bilder från lägret imorgon!
Det var en jättefin solnedgång igår kväll! Har fler finare bilder som kommer imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0