I'm back

I'm back! Eller njaa, inte riktigt, hade lust att blogga idag så får se hur länge det håller i sig.
Jag har haft en sjukt rolig helg. I fredags så var det ju först skola och sen chillade jag bara hela kvällen, med tacos, melon och monster, hehe. Igår, lördag, så hade Maria och Julia en tjejfest, som jag, Daniella och några mer tjejer var bjudna på, eftersom båda har fyllt år. Det var jätte kul, riktigt lyckat. När vi kom fick vi välkomstdrinkar och till mat fick vi tacopaj, efterrätt cheesecake och sen fick vi en massa godis. Dom hade ordnat en massa tävlingar också, och det laget som vann flest gånger fick ett hemligt paket, "som skulle förändra hela ens liv", haha. Mitt lag vann mest tävlingar och vann ju såklart paketet, och gissa vad det var i då? Glitterpennor, HAHA, så klockrent. Där satt vi och bara rev upp paketet och var as förväntansfulla och så fick vi det, det var fan det bästa på hela kvällen, skrattade ihjäl mig!
Idag blir det nog en rätt så lugn dag, jag skulle ha joggat med Danni men det blir nog inget med det. Ska nog vara med Hampus och Erik senare.
Nu måste jag fixa mig, vi hörs senare. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0