Trött

Hej!
 
Vi förlorade tyvärr matchen, säkert bara för att jag skrev att vi skulle vinna den, haha. Dom vann med 2-1 men vi spelade så sjukt dåligt idag så om vi hade spelat bättre hade vi säkert vunnit ;) Nu ikväll har jag bara varit inne på datorn och ätit melon, hehe. På sommaren blir det väldigt mycket melon och jordgubbar kan jag säga, varje sommar köper jag nästan något utav det varje dag, haha. Dyrt blir det i alla fall! Men ska faktiskt sova nu, ska upp klockan sju imorrn för att dra på moppekurs, åh, orkar inte. Vi hörs imorrn, godnatt! ♥

Haha, har typ inga bilder på den här datan jag är inne på så det får bli en ledsen smiley för att vi förlorade matchen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0