Sleep over

Hej bloggen!

Igår var det en galen kväll. Vi festade till det lite här hemma eftersom att Victoria och Daniel gifte sig, haha. Visst var bröllopet fint? Men mer mot kvällen blev det filmmys med Daniella och efter det runt tolv så drog jag till Hampus där Rebecca också var. Det slutade med att vi båda sov hos honom. Vi somnade rätt sent så vi vaknade tolv idag. Klockan tre skulle jag dömma en fotbollsmatch med Jenny så jag drog hem efter ett tag och fixade lite och så. Sen dömde vi och efteråt joggade jag med Jenny bredvid. Nu har jag nyss duschat och ska snart ut och lira lite fotboll med vänner, vi hörs! Kram ♥


Haha, åh gud, hittade en bild från sjuan på Linnea, mig och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0