Skolavslutning

Hej bloggen!
 
Har tyvärr inte hunnit blogga idag, och ursäkten är ju förstås för att jag har haft skolavslutning. Jag började kvart i elva och då satt vi i klassrummet en stund och fick glass och sånt. Sen gick vi till aulan där några typ uppträdde och sen åter till klassrummet där vi fick våra betyg och sa hej då o.s.v. En av våra klassföreståndare går i pension så det blev lite extra känsligt, hehe. Men kommer fan sakna honom! Efter det så blev det alltså SOMMARLOOOOOV!!! Fyfan vad gött, det är helt sjukt gött, underbart, grymt, awesome, ALLT! Fan vad skönt på söndag att slippa tänka på att man ska lägga sig tidigt och att den värsta dagen på veckan är dagen efter, måndag. Mitt schema på måndagar är inte kul. Jaja, nu är det över, för ett tag i alla fall ;). Senare runt halv tre drog jag och min familj och åt kinamat och efterrätt till det. På kvällen väntade det tjejkväll, eller kakkväll kan man säga. Alla bakade varsin kaka och tog med sig så fick man ta och smaka av allt, gissa om jag är mätt nu! Nu kom jag nyss hem och ska dra mig mot sängen, blir nog ett avsnitt av Grey's skulle jag tro innan jag somnar.

Nej, nu blev det för mycket text. Hoppas ni orkar läsa ändå ;) Puss! ♥

Btw; Bilder från dagen kommer imorgon!


Förra årets skolavslutning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0