Göteborg

Hallå där!

Igår skulle jag ha åkt ut till Saxenhov (ett badställe) med Jenny och hennes familj men vädret gav inte riktigt med sig i början av dagen i alla fall så det blev inget. Men sen sprack det upp och det blev rätt så grymt väder så jag drog till Nordkroken med Rebecca och hennes mamma. Så jäkla gött var det, svalkande vatten, stekande sol och iskall glass! På kvällen fick jag jäkligt god mat hemma hos henne, grillat kött och sånt där.

Idag har jag och Jenny varit i bästa Göteborg! Gothia cup håller ju på där nu så vi drog dit för att se på det men också såklart för att shoppa ;) Det blev ju mest titt i affärer och sånt, vi kollade inte så länge på Gothia. Fick köpt ett par shorts och en skjorta:

Bilderna är tagna med mobilen så det är dålig kvalite, kameran är ju sönder


Skjorta från Rut m. fl.


Shorts från Kappahl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0