Brad Pitt

Igår kollade vi på en film med Brad Pitt, Fight Club, på kvällen med marängswiss, gott! Idag har vi varit på Tylösand här i Halmstad och badat och solat, men vi kom dock dit lite sent så fick inte så mycket färg på kroppen. Men imorgon blir det nog stranden igen och då jäklar! Nu ikväll var vi på en uteservering och åt mat och kollade på Tyskland - Uruguay. Tyskland vann, fan vad bra! Tycker dom är värda den vinsten, dom har varit så grymma nu i VM. Vi kom hem runt tolv eller nåt och satte på ytterligare en film med Brad Pitt, Kalifornia heter den, som tog slut nu. Nu är klockan fan mycket så jag ska lägga mig och läsa lite i Hänt Bild tror jag. Den är enligt mig den bästa skvallertidningen. Godnatt! ♥
Blir ju inte så mycket bilder nu när jag inte har med mig USB-sladden hit.


Sjukt snygga Brad!


Gammalt omslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0