tillbaka!

shoo bloggen! är tillbaka nu efter en rätt lång paus kan man ju säga. men ska försöka uppdatera bra nu. i fredags så började ju skolan igen, sjuuukt jobbigt. men that's the way it is. men det var ju rätt chill att den började i fredags för då var det ju helg direkt efter sen ;) men nu har skolan börjat "på riktigt" idag känns det som i alla fall. men lovet har varit as bra! på jul firade jag med familjen och timy (min äldsta bror som bor i halmstad) var här. på nyår kom mina kusiner och massa hit. åt god mat, smällde raketer och hade det as bra. sen har jag sovit över med massa, och varit med massa och vart uppe sent, sovit länge, aa ni fattar, levt livet med andra ord! men ska kolla grey's anatomy nu (fick säsong 2 i julklapp), ha det bra så länge, hörs nog ikväll! p.s skulle laddat upp en bild på rabih och eddie som var på överby någon gång på lovet eller innan lovet, men det går ju inte ladda upp bilder på blogg.se nu :O inte för mig i alla fall! + att det inte går att göra mellanrum för mig, eller jag gör mellanrum men det blir inte det sen när jag har uppdaterat inlägget. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0