cp

söt bild på mig och danni ;) jag fattar inte vad felet är! när jag ska skriva ett inlägg så går det inte att göra mellanrum och man kan inte skriva massa olika tecken och skit, assåh vafan. aja. sista timmen i skolan var inställd idag, svenskan, så fick sluta en timma tidigare, as gött. kom hem för ungefär en timme sen och har bara suttit vid datorn. ska snart käka och har träning klockan fem, första träningen på typ tre veckor :o har inte tränat något på lovet, hehe, men jag säger bara: LIVING THE DREAAM, WOHOOO! måste brodera lite sen också, ska nog göra det nu. men vi hörs nog senare, puss!

Kommentarer
Postat av: daniella

söt bild, hahah ;)<3<3

2010-02-11 @ 22:08:13
Postat av: jenny

haha, skit söt ju ;)<3

2010-02-14 @ 14:02:59
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0