bio

hej!
kommer blogga lite när som helst, inte varje dag, eftersom det inte är så kul o blogga just nu när det är något fel på just min blogg..
igår var det ju fredag och då hade vi friluftsdag. as gött, gick promenad först, käkade på shangri-la och sen bowlade vi. slutade tre. på kvällen hade tjejerna tjejkväll och kollade på film med massa gott, obsessed med beyonce blev det. as grym film, skit värd att se! la mig runt ett. innan tjejkvällen var jag på friskis&svettis och körde ett gympapass med becca, har träningsvärk idag fast det inte var så jobbigt, haha.
idag vaknade jag typ kvart över elva och åt frukost  med en gång typ. senare ska jag till jätten och köpa grejer till alla ♥ dag imorrn. ska vara med rebecca då och vi ska typ fixa massa mys =) ikväll blir det snabba cash, igen, mest för att joel kinnaman är så snygg, med evelina. grymt!
vi hörs kanske senare, annars kanske imorrn, vi får seee.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

sv; okej detsamma! jag har oxå haft en liten paus ;p

2010-02-14 @ 14:08:22
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0