De senaste dagarna

Hejsan!

Har haft en underbar jul och fått grymma julklappar, men nu är den över :( Lite synd, men julen kommer ju igen så, haha ;) På Juldagen var jag bara hemma och kollade på julfilmer med familjen, på kvällen kom Becca och jag testade min nya trippeltång, skit bra är den! Igår var jag på Överby med Jenny och kollade in mellandagsrean. Hittade inget speciellt, men köpte lite grejer med mina presentkort jag fick i julklapp. En parfym, mascara, tre par spetstrosor och tights. På kvällen drog jag till Sara och kollade på min nya film Knight and Day. Idag har jag vart med Daniella och kollat på en bra film och gjort lite annat också.

Imorgon fyller Daniella 15 år, eller rättare sagt idag (klockan är ju över tolv), så måste bara säga GRATTIS BABE! ♥ Ska till Överby igen imorgon med henne och kika lite. Nu ska jag fan lägga mig, har lagt mig typ halv fyra varje dag än så länge.. Godnatt!






HAHA


Don't kille me! Älskar dig vännen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0