Studiedag

Hallå!
Bloggade inte alls mycket igår, men hade inte så mycket tid till det. Matchen gick bra, vi vann med 5-1, grymt! När jag kom hem från matchen blev det pizza till mat, sjukt gott. Sen träffade jag Daniella och vi kollade film och så. Drog hem runt halv ett från henne, Emelie och Johanna kom och mötte mig. Jag la mig runt två igår igen så är trött idag, men började ändå morgonen med en joggingtur på 3 km, så är lite piggare nu.
Idag har jag studiedag så det är därför jag har kunnat sova länge idag, så jäkla gött. Får se vad som händer senare, måste plugga en del i alla fall, har matteprov imorrn, inte kul.
Ha det bra så länge, puss! ♥
Förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0