Sorry I can not hear you, I'm kind of busy

Hej bloggen!
Idag hade ju jag matteprov i skolan och det kändes väl helt okej men det är inte säkert det gick så bra. Aja, får hoppas på det bästa.. Efter skolan drog jag, Daniella och Jenny till jätten för att köpa mat och annat till helgen, för då ska vi nämligen på träningsläger med fotbollslaget, skit kul! Sen drog jag hem och duschade och åt lite mat och ikväll ska jag med min klass och några fler klasser åka och kolla på fotboll på Ullevi, IFK Göteborg -  Malmö. Det ska bli fett kul, haha, nemen kul ska det bli. Så vi hörs nog inte förrän sent ikväll runt elva eller imorgon, för snart drar jag till skolan för samling. Ha en bra dag alla! ♥
Här får ni några bilder från det som jag köpte igår!


Skinnjacka från Vero Moda


Klänning från JC



Hoodtröja från Cubus

Köpte en vanlig svart plånbok också och ett par grejer i tisdags men hinner inte ta kort på dem nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga stuffs!

2010-04-29 @ 21:46:14
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0