Grymt väder

Hej bloggen!
Hela kvällen gick åt till att plugga matte igår, hade knappt tid till datorn. Okej, så mycket tränade jag inte men en del. Jag la mig rätt sent så var sjukt trött idag när jag vaknade, vaknade knappt av min väckarklocka så mamma fick väcka mig. Matteprovet gick väl okej, men det var den lätta delen idag så den svåra delen är på torsdag. Hoppas verkligen att det går bra och har gått bra! Jag skulle egentligen haft träning idag men den ställdes in för att dom flesta vill se FCT - Hammarby på Edsborg idag, en stor match. Jag ska se den om jag hinner, för snart ska jag till överby med mamma. Jag ska kolla på en konfirmations/skolavslutningsklänning och lite annat så får se om jag hittar nåt fint. Nu blev det mycket text här, vi hörs senare. Kram! ♥

P.S Idag är det jävligt fint väder och varmt också, så skönt. Inte långt kvar till sommaren nu! ♥
Haha, vafan gör jag?
Några bilder från förra skolavslutningen. Då hade jag en vit klänning, vet inte om jag ska ha vit i år igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0