pepparkakor!

hej!
som sagt... mitt internet cpar jätte mycket så det går inte alltid o få in ett inlägg, så det blir lite oflitigt med bloggningen.
nu sitter jag här och har nyss ätit en pepparkaka och lyssnar på julmusik på spotify, så sjukt mysigt! pepparkakor är så gott, och man känner verkligen att det börjar närma sig jul! :)

nu till vad jag har gjort idag...
jag har ju vart så sjukt trött alla morgnar nu det sista, men idag kände jag mig lite piggare på morgonen. gick upp o fixade mig och drog till skolan. vi hade matteprov i tisdags som var den lätta delen, idag hade vi nämligen andra delen som är svårare. det var svårt jag kan säga, vet nog att jag har fel på tre tal där i alla fall, vi har ju bara 40 minuter på oss att göra det och jag hann ju knappt räkna ut dom två sista. aja, får hoppas jag får G i alla fall! resten av skolan flöt på och fick reda på betyget på en hemuppgift vi hade gjort i samhällskunskapen, fick G+ på den, typ alla i klassen fick det och ändå skrev typ dom flesta värsta bra, haha, aja, svårt o få bra betyg med den lärarn i alla fall.
nu ska jag snart duscha tror jag, eller så blir det ikväll och så ska jag käka, hoppas vi hörs imorrn, eller ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0