hurtig jaooo

hej!

mitt internet är så jäääkla segt så det är svårt att blogga. därför är jag lite kass på det just nu. eller, har alltid varit, haha! men i alla fall, jag ska snart lägga mig, är så himla trött på mornarna nu för tiden, kan ju bero på att jag lägger mig en aning sent.

idag var det ju först skola, som kändes rätt chill idag. när jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn och pluggade matte samtidigt, har matteprov imorrn (wish me luck). efter det åt jag nudlar med kycklingsmak och sen var det dags för jogging med fotbollslaget. varannan måndag har vi det. det var inte alls många idag, bara fem stycken på joggingen, så vi trodde änna att vi inte skulle springa så långt idag, men jo, vad blir det? ännu längre än vanligt, typ mer än 7 km, hahaha, fyfan, men nu är det gjort och det känns så jäkla gött efteråt, stolt är man! tog en dusch därefter och plugga lite till på matten, sen åt jag och nu datan. ska faktiskt lägga mig nu, så hoppas jag vi hörs mer imorgon.

godnatt!



haha, så seriös bild på jenny och mig (hemma hos henne typ förra veckan)

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: jaop :D

2009-11-24 @ 16:52:25
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: evelina

haha, vad söta ni är jenny :)

2009-11-24 @ 21:05:45
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0