sweeeeet


detta är dom skorna som jag köpte i fredags. dom är smutsiga nu eftersom att jag har använt dom idag! dom här ska jag ha på skolavslutningen också. köpta på din sko. dålig bild btw.

mina linnen fick jag inget bra kort på när jag hade på mig dom så orkar inte ta nya nu. köpte ett av linnena på överby i fredags. men i alla fall. imorse så gick jag upp kvart över åtta för att fixa mig och halv tio skulle jag vara på oden för att jag, julia, sara och daniella skulle dela ut ballonger och en skulle gå runt med max (hamburgerrestaurangen) tigerdräkt och typ krama alla barn och allt. haha, fatta vad varmt det var med den dräkten eller, och i den här värmen? shiiiit, har vart underbart väder idag verkligen. skiiit varmt. efter det på oden så var jag på min kusinbarns konfirmation. trevligt var det! efter det så drog jag till julia där sara var och vi gick runt på stan och kollade på alla raggarbilar och grejer som kom från olika städer och allt, det är ju crusing (stavning) idag, eller idag och idag, klockan är ju 00.23 nu. men vi gick på den med andrea och så träffade vi massa folk och vi fick god mat hos julia och allt. så nu är jag hemma och ska nog snart lägga mig, är fan trött nu alltså. det var i alla fall kul på crusingen. vissa ville att vi skulle hoppa in i deras bilar, haha, men nej, det vågade vi inte. ska fixa mig inför kvällen nu så hörs vi imorgon.

pussss j.

Kommentarer
Postat av: eveline

söta skor!

2009-05-31 @ 17:11:36
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0