äntligen heeeelg!

idag så var det först skolan och sen efter den så drog jag till överby med mamma. lägger in bilder från kameran imorgon på vad jag fick för nu orkar jag inte, haha. efter det så kom jenny till mig och då drog vi till stip och kollade på en fotbollsmatch. sen drog vi till jätten och jag köpte vindruvor, ramlösa kaktus och bigaråer, haha, nyttig som jag är, haha, nedå men det var gott. och sen drog jag hem och nu kollar jag på tv på en film som heter body guard på kanal 9 ;) whitney houston är ju med i den. men nu ska jag snart lägga mig för imorgon så ska jag på konfirmation till mitt kusinbarn jonathan och så ska jag till oden på morgonen med julia, daniella och sara och göra någon grej. kanske hinner skriva imorgon.

pussss j.

btw; sorry för ingen bild idag heller men det kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ser fram emot bild då :)

2009-05-30 @ 18:53:30
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0