öland

här kommer lite bilder från öland!


påväg till fyren långe erik






långe erik



lite bilder från öland! har massa mer men dom här får räcka ;)

har nyss varit ute och joggat, skulle jogga 2 km men vände för jag var nära på att möta en skum gubbe, haha. sprang igår och i förrgår med för vill gärna komma igång lite nu när fotbollsträningarna snart börjar igen.

har inte bloggat på några dagar men kan berätta lite:
tisdag: var med becca. vi stack till överby, köpte inget. sen drog vi hem till henne och åkte goped. sviiiin kul var det. som en moped fast man står på den, man bara gasar och kör bara, haha :p på kvällen sen kollade vi på film, barbapapa, HAHA! men vi kände för att vara lite barnsliga så det fick bli den. sen sov jag hos henne till onsdag.

onsdag: vi gick upp, tog på oss, käka och sen sprang jag ut på spåret och hon cyklade, 2 km. sen på dagen var jag med daniella och vilma. vi drog till jätten och köpte gott och sen på kvällen så tittade vi på film och myste hos vilma. sen cyklade jag och danni hem vid typ kvart i elva.

idag ska jag vara med danni, vilma och jenny. får se vad vi hittar på, det regnar ju så inne är vi nog!
men nu ska jag duscha, så hörs vi kanske imorrn, pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen!



åh tack så mycket :) du med!

2009-07-30 @ 13:46:32
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: johanna

haha varsegod tullan ;)



nej eller hur, kommer kännas helknäppt! :S:O

2009-07-30 @ 20:51:23
URL: http://johannaee.webblogg.se/
Postat av: Anonym

de är jtäte braa, me dig dåå? :)

2009-07-30 @ 22:37:17
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0