ingen lust

jag har inte direkt nån lust att blogga just nu men slänger in ett litet inlägg ialla fall.

inatt sov jag och danni hos vilma. vi somnade runt fyra och vaknade halv ett så det blev inte så mycket sömn, eller jo en del ändå, haha. men igår kollade vi film, i taket lyser stjärnorna, beyonce's konsert The Beyonce Experience (sjukt bra) och rihannas konsert good girl gone bad och sånt där och satt vid datorn, orkar inte berätta varenda detalj nu. idag skulle danni hem typ två för hon ska bort ikväll så då blev det jag och vilma kvar och vi satt bara vid datorn typ, rätt gött ändå, vi bara satt där och lyssna på musik och pratade. nu ikväll kanske jag är med hampus och fler, eller så är jag bara hemma, får se, har ju match imorrn också. aja, ha det bra, hörs kanske imorrn, puss! =)






Kommentarer
Postat av: johanna

aa, nu ska jag och sin syster börja se femte imorrn o så kommer sjätte ut i september

2009-08-15 @ 23:06:43
URL: http://johannaee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0