helt sjukt!


haha, har inga bilder nu så fick bli denna.

hejsan!
igår var jag med daniella och lite senare på kvällen så var vilma med oss. kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde hehe, men när vilma var med så satt vi bara och snackade, mysigt! jo, jag och danni hyrde film och köpte glass, en shopaholics bekännelser. den var faktiskt väldigt bra och rolig var den också.

idag var jag med danni en stund och då skulle vi ju lämna tillbaks filmen då, och så var det VÄRLDENS mörkaste moln på himlen alltså, har typ aldrig sett mörkare, eller jo kanske nån gång men dom var verkligen äkta mörka och vi var ju förfan svin rädda för rätt som det var så började det ju att åska och blixtra (vilket det har gjort nästan varje dag här nu) och en blixt var precis över oss så jag trodde ju fan vi skulle dö :O alltså så rädd jag var har jag nog aldrig varit, shit! aja sen när vi väl kom in till danni så var det ju inte så farligt längre, egentligen är jag inte så rädd för åska, bara när jag är ute med det, men det är väl dom flesta! iallafall så var det träning därefter och den var as kul idag, inte för jobbig men lagom liksom.

nu, duschen! pusss.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack jenny, det är ljuset från karusellerna som spgelar sig i vattnet på grönan :P

2009-08-14 @ 01:05:42
URL: http://johannaee.webblogg.se/
Postat av: NATASCHA

Ja det var de verkligen :D



Kram!

2009-08-14 @ 09:42:26
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det borde du göra, det är asbra!! :D

2009-08-15 @ 18:39:00
URL: http://johannaee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0