Skola

Hallå hallå!

Sitter nu i skolan och väntar på att det ska bli lunch. Har fått reda på mitt betyg i Specialpedagogik osv, så har inget att göra nu.. Annars då, har varit sjuk sen jag skrev sist. Var cpförkyld och hade feber, så var hemma från skolan några dagar och tog det lugnt. Annars har jag vart med kompisar, planerat roliga grejer och gått i skolan och sådär.

Slutar två idag och efter det blir det nog en sväng till min syster och hennes pojkväns nya lägenhet. Jättekul att de fick den, den är så fin! Blir nog att hänga mycket där nu. :)

Ha det bra, kram! ♣


Skridskor i skolan en dag. Isprinsessor ftw!

Kommentarer
Postat av: josefin kallunki

gumman <3

Svar: gumsiiiii, miss yaaaaa <3
jennnyys.blogg.se

2013-01-31 @ 14:48:57
URL: http://www.nattstad.se/josefinkallunki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0