Tidig morgon

Godmorgon bloggen!

Eller jag var uppe kvart i sex imorses.. Har jobbat i tre timmar nu bara, skönt med såna dagar! På väg hem nu och ska då äta mer frukost och lite annat. Kanske sover lite också. Senare blir det att träffa Evelina som vart i Stockholm i helgen!

Denna helgen har mest bestått av jobb, långa jobbpass.. I fredags var jag iaf ledig och gick då ut och åt på O'Learys med mami, och sen blev det filmmys hemma. Jättemysig kväll med världens bästa mamma och bra uppladdning inför jobbhelgen! På dagen hade jag solosång och shoppade lite granna. Jobbade hela lördagen och mycket igår också, sen igårkväll blev det att kolla på X-Factor med min goa Maria! Orkar inte berätta mer om vad jag gjorde förra veckan, men detta var iaf helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0