Sommarbilder 2011

Hejsan!

Sitter och chillar lite vid datorn, snart ska jag nog lägga mig och kolla på The Hills, bästa serien! Annars har jag varit ledig idag, riktigt jäkla skönt! Började dagen med en löptur, kunde äntligen springa då jag knappt har velat gå utanför dörren det senaste för att det regnar hela tiden.. Men idag var det stundtals soligt och varmt ute, så det var gött! Sen blev det en sväng till Överby med Evelina för shopping och fika, blev att vi var där ganska länge.

Annars har jag kollat X-Factor ikväll också, och fyfaaan vad dåligt juryn valde ut sina favoriter, helt sjukt. Vissa val var bra men vissa val var heeelt fuckade och dåliga alltså!! Grymma Simon Issa från min lilla stad skulle verkligen ha gått vidare, han har typ Sveriges bästa röst?! Jaja, fuck den juryn.

Nu blir det snart sängen som sagt, imorgon kan jag i alla fall sova ut men ska sedan jobba eftermiddag/kväll. Godnatt!

Ååh, är inne på en annan dator nu där jag har massa bilder från sommaren 2011. Gud vilken bra sommar det var, bästa någonsin! Längtar tillbaka så mycket så här får ni en bildbomb från förra sommaren, dock är det mest bilder på mig och vänner, bara för jag älskar dom så mycket! =) Har sjukt mycket mer bilder men orkar inte ladda upp fler nu, gör nog det en annan dag!


 

Kommentarer
Postat av: jenny

bästa! love u <3

Svar: love u 2 världens bästa! <3<3
jennnyys.blogg.se

2012-10-03 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0