James Bond baby

Hej bloggen!

En vecka sedan jag bloggade nu så tänkte catcha upp lite.

Förra veckan träffade jag bland annat Linnea N som jag saknat så, på torsdagen tror jag. Sen på fredagen blev det ju Göteborg med Maria. Blev lite saker köpt och på kvällen blev det bio på Bergakungen - Hypnotisören. Helt sjukt bra, en av de bästa svenska filmerna som gjorts enligt mig! Mikael Persbrandt är alltid grym och sen var Lena Ohlin riktigt bra i rollen också. Rekommenderas starkt!!
I lördags var jag med Jenny och i söndags minns jag inte så mycket. På kvällen blev det i alla fall Beck, älskar den serien!

Denna veckan har bestått av en del plugg. Fick världens uppgift i måndags som skulle vara klar idag, så då blev det mycket att göra.. Var i alla fall på ett Mary Kary-möte med Jospehine i måndags. Skitkul och givande möte, får se vart detta leder! Innan det blev det en sväng till Överby med Sofia och Emelie för att kolla lite grejer och luncha!

Onsdag och torsdag har jag vart på handledarkurs, så nu är det äntligen gjort. Hade solosång igår också istället för idag, så idag blev det hem direkt efter skolan istället för till n3. Hade bara två lektioner idag, riktigt skönt!!

Och nu, nu är det fanimej HÖSTLOV!!! Äntligen, så himla skönt det ska bli! Det har dock gått jädrigt snabbt till lovet så har inte gått runt och längtat efter det så jävla mycket faktiskt haha, har knappt hunnit tänka på det. MEN DET ÄR JU UNDERBART! Har lite roligheter planerat så det ska nog bli bra!

Oj nu blev det jättemycket text, men här har alla stalkers massa information om min vardag så ni har koll på vad jag gör och så vidare. :):):):):)

Ikväll blir det i alla fall bio, premiären på nya James Bond-filmen, Skyfall. Jag älskar James Bond filmerna grovt och denna ska tydligen vara väldigt bra! Det blir tydligen lite mingel och grejer innan bion också, såja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0