Härlig ledighet

Bion var riktigt bra får jag säga, det tyckte både jag och Hampus!

Resten av kvällen har jag myst med mamma framför Bonde söker fru och lite annat. Ska snart sova nu! Har slutat min praktik för denna gången nu och det är lite synd. Trivdes så bra där och har ingen lust att komma tillbaka till skolan.. Men jaja, that's life :) Ska i alla fall njuta av min ledighet fram till måndag nu.

Imorgon blir det att luncha med Daniella på Strandgatan, det ser jag fram emot! Godnatt ♥

Tre randombilder:


Överby med min fina förra veckan


Dagens outfit, haha. Hade dock andra kläder på bion :)


Tog denna bilden häromdagen. Härlig bild tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0