Halmstad!

Tjena!

Idag har det vart full rulle hela tiden. Först blev det Överby med Josefin, sen hem en snabbis innan jag drog till Linnea. Den tjejen har ju fyllt år så hon fick sig en välförtjänt present den tjejen! Sen blev det direkt till Målarboden för att kolla tapeter till mitt rum och sen hem då Vilma kom till mig en stund. Och trots att jag är sjukt trött nu, blir det ut på ännu mera äventyr denna kväll. Inte ens allt jag skrev var hela min dag...... Lite privat får man allt vara.

Imorgon bär det av till Halmstad för att hälsa på mina kära bröder. Stannar där tills på fredag så blir nog inte så aktivt här.

Just det, var ju på Ikea igår också. Fick köpt lite smågrejer osv men blir en sväng dit snart igen för att få hem the big stuffs. Älskar Ikea, särskilt deras goda mat hihi!

Ha det bra ni andra så hörs vi, puss och kram! ♥


Jag och min pluttegulll, imorgon ses vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0