Eminas birthday parteeeeeey

Godkväll!

Haha..

Har haft en riktigt mysig kväll med bästa Evelainen, som alltid! Fredagkvällar är fan våra kvällar, haha.

Tänkte berätta om förra helgen, lördag och söndag =)

I lördags drog jag till stan en sväng med Evelina för att köpa presenter och lite annat. Satt även lite på bryggan och käka lite, det var dock inte lika varmt då som dagarna innan.
På kvällen var det dags för födelsedagsfest hos Emina. Jag säger bara: Jävlar vad roligt det var!! Hade riktigt jävla kul och med så goa tjejer så kan det inte bli bättre. Kvällen blev riktigt lyckad kan jag säga och alla var på bra humör! Riktigt roligt. ♥ Kom hem ganska sent därifrån och vaknade upp på söndag med ett ganska bra mående, haha. Bättre än vad jag trodde efter kvällen så det var skönt.
I söndags fyllde också Rebecca år så då fick jag komma på kalas hos henne, där det bjöds på mat och tårta. Riktigt gott! Det är mycket firande med födelsedagar nu i maj alltså, jag fyller ju själv år snart!

Det var då förra helgen och den kunde inte ha blivit bättre, riktigt bra helg!

Nu blir det snart läggdags för mig, och nu har jag inga "gamla dagar" att berätta om, så nu rullar det på som vanligt igen, haha =) Godnatt! ♥

STÖRSTA bildbomben från Eminas kväll + lite till:


Bryggan med Eve i lördags


Maaassa gott bjöds det på hos Emina!!


Finaste vän och jag


Happy, crazy girl


Bästa Emina! Grattis tjejen ♥


WOHO








Glada söta Emelieee




Jag och Armina




Bästa Jovve!






Söta Ida och jag!


Skojar INTE, Världens godaste tårta!!!!


Emina öppnar presents


Avslutar med skönaste bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0