Big Brother 2012 - FINAL!

Om några minuter är det final av Big Brother 2012. Taggar för fullt här hemma och är fan lite nervös, seriöst. Jag har hejat på Amandus sen dag ett och jag tycker även att Hanna J förtjänar att vinna. Annica vill jag kommer trea och någon av dom andra ska vinna! Amandus och Hanna J har gått igenom så mycket skit i huset och även Annica, men hon har orsakat det själv, på grund av alla gånger hon har tagit tillbaka Marcelo. Hanna J behöver verkligen pengarna, men Amandus är verkligen min favorit sen början. Vi får se vem som vinner, båda de två förtjänar detta. Fyfan vad spännande det ska bli, SNART GÄLLER DET!


Finalisterna i Big Brother 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0