This week

Hej hej!

Det har vart trögt att jobba denna veckan, i alla fall i början av veckan, men efter ett tag har det allt flytit på. Nu är det jobb imorgon också och sen får man äntligen lite helg. Det behöver jag verkligen, har knappt sovit ut något från Cypern-resan.. Annars då. I måndags efter jag träffade Linnea, drog jag och Jenny ut helt spontant till kullen och åt massa vinbär. Enligt mig är det det bästa bäret och det är så sjukt sommar med vinbär. När jag väl börjat äta det så går det fan inte o sluta heller, haha..

I tisdags var det först jobb och efter det en ordentlig powernap. Senare blev det en efterlängtad fika på Strandgatan med min Josse Kkkk. Riktigt mysig och lång catch up!

Igår, onsdag då, så vart det jobb och efter det drog jag och Jenny en sväng till Vänersborg. Vi ville bara komma en kortis från Trollhättan och göra nåt så vi drog dit och strosade runt lite, köpte glass och jordgubbar och sånt där!

Idag efter jobbet drog jag till stan med Emma en sväng. Det blev käk och kik i affärer, hittade äntligen min svarta tröja som jag tappade på Cypern, eller Emma hittade den, hehe. Så sjukt glad blev jag, har letat som fan efter den! Asså för att köpa en ny, hittade inte originalet alltså haha, den är i Cypern nånstans..

Nu kikar solen fram och det är varmt ute = glad tjej! Ska gå ut på altanen och vara lite social med min kusin.


Var tvungen att fota min rand, så himla fult egentligen, men tänker då fan inte sola topless


Haha, så busiiig


Josse min fina!


Ego at work


In VBG, haha gud...


Glass!


Jenny gömmer sig den jäveln


Outfit yesterdayyy


Åt detta goda igår, en av de bästa grejerna med sommaren är alla frukter!


Lilla gose Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0