GOTT NYTT ÅR!

Sorry att jag inte hann uppdatera något Gott Nytt År igår, men var bara inne på facebook på mobilen, var aldrig inne på datorn för hade fullt upp hela dagen. Jag vaknade fan två igår, haha. Bara för jag har lagt mig så sent de senaste dagarna, så nu fick jag äntligen sova ut. Men fick ju lite panik, det var ju Nyår och allt liksom, haha. Jag gick i alla fall upp med en gång och duschade och började fixa mig lite och så. Ända fram tills halv sju typ, fixade jag mig och kollade på tv stundtals och sånt dära, och taggade till med musik och så vidare. Kunde verkligen inte bestämma vad jag skulle ha på mig, jag bytte fan plagg minst 15 gånger..
Vid halv sju drog jag i alla fall till Jenny och sen kom Hanna och Vilma dit. Ångra vad jag hade på mig hemma hos Jenny också, men som tur var hade jag med mig lite kläder till ombyte, haha, man känner ju sig själv. Så hos Jenny taggade vi till som fan och käkade väldigt god mat. Vi orkade inte efterrätten så den tog resten av tjejerna inatt medan jag tog den idag, eftersom jag inte följde med dom hem inatt. Efter käk och trevligheter drog vi till Max för lite party och där var det en massa goa folk. Sen drog vi till stan för och se fyrverkerierna, och på vägen dit träffa man typ en miljon folk, så det tog ju ett tag att gå dit.. Väl där träffade man också massor. Efter the fireworks så drog vi på partaj igen och sen hemåt. Men jag var jävligt pigg vid det laget så jag drog till Rebeccas och hennes kompisar och sen till Hampus och Andreas och sen hem där det var helt vilt, haha. Det slutade med att jag la mig typ fem, halv sex. Har verkligen inte nämnt alla detaljer men det var en så sjukt bra Nyårsafton. Man träffa så mycket folk, både nya och gamla och allt var bara allmänt grymt! Tack för en sjukt jävla grym Nyår alla som gjorde den, får dock sota för det idag..
Vaknade fan tolv idag också?! Trodde jag skulle vakna typ fyra, haha, men icke. Mådde som jag mådde i alla fall men det var det fan värt!

Idag har man i alla fall käkat pizza som typ hela Sverige denna dagen.. Men i alla fall:

GOTT NYTT ÅR!!!


Skål vid maten!


Mina snyggingar Vilma och Jenny


Haha, bästa Ahlin och Kekko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0