Långhelg!

Hej heeeej!

Finally friday!! Och den här veckan har varit fullspäckad med plugg, men nu är det gjort i alla fall. Det var ju som sagt svenska nationella igår och så hade jag ett hemprov att lämna in också. Sen gick jag ut och gick med min Eve också.
Idag hade jag sovmorgon till tio, då det var föreläsning på Hebeteatern om Anabola Steroider. Var nära att inte kunna kolla på den för att det var fullt men jag lyckades komma in, hehe. Sen åt jag lunch på stan med Eve, Maria och Mikaela och sen fick jag vänta ett tag tills franskan började då det var nationellt prov igen, hörförståelse. Vågar inte säga hur det gick riktigt, vi får se.
När jag kom hem blev det i alla fall kinamat till middag, åååh vad gott det är! Och nu ska jag dra till Evelina för att tillbringa min kväll där. Yeah, härlig start på långhelgen som nu är kommen! :D

Så himla fin vän, bästa Maria!!


Eve Lillyyy


Maria&Mikaela. Kör på en mindre storlek på bilderna ibland eftersom dom skärs av annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0