I'm bulletproof

Åååh, vad gott det var med mat! Åt lite rester från maten som jag åt igårkväll. Mamma, syster och Polley åkte iväg till Halmstad för ett tag sen, till min bror, av en anledning. Jag kunde följt med om jag ville men valde att stanna hemma med pappa så han slipper vara ensam hemma imorgon på Fars dag, hihi =) Var ute och gick med han förut och så åt vi nyss. Snart blir det nog att träffa Evelina om jag får tag på henne, kvällen tillbringas nog med henne skulle jag tro. Ha en bra lördag! ♥


Haha, det var så kul igårkväll. Vi stannade på flera ställen på hemvägen men inte ett enda var öppet, haha, så vi fick vänta tills vi kom hem till Trollhättan. Fyfan vad hungrig man var då! Här är stoppet i Lilla Edet ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0