Uppesittarkväll

Hejhej bloggen!

Det har varit en ganska lugn dag men samtidigt mycket att göra. Vaknade faktiskt kvart i ett imorse, haha. Jag la mig så sent inatt så behövde sova ut, efter denna ganska sömnlösa veckan också. Direkt när jag gick upp fick jag värsta suget att börja städa på mitt rum, fast det hade jag bestämt att göra ändå. Jag började damma och julpynta som fan, men sen skulle jag följa med till kyrkorgården och fixa lite, så det blev inte riktigt klart. Så nu har jag lite kvar att göra, ska möblera om lite bara och dammsuga, sen är det klart! Men det tar jag inte tag i nu, för nu sitter jag självklart framför tvn och kollar på Bingolottos Uppesittarkväll. Har dock ingen lott ikväll men jag visste att jag inte skulle hinna kolla hela kvällen så det var ingen ide. Efter kyrkogården förresten så drog jag mig till Rebecca och bytte julklappar med henne. Blev jätteglad för vad jag fick, tack gumman! ♥ Sen gick vi till Hampus där det blev julmys med julfilm, tomteskum och annat gott. Som gamla tider, haha!

Snart börjar Bingolotto igen, så drar mig mot tvn, och ska smaka på våran nygjorda knäck också och mamma bakar något bröd. Sen gjorde vi pepparkakshuset igår också så snart är allt julbak färdigt! Puss och kram! ♥

Update: Nu sjunger Molly bästa låten All I want for Christmas is you!










Lite bilder från förra året när vi åkte skridskor med skolan. Och när jag och Jenny skulle till 24-timmars och kolla. Var förresten en sväng på Jätten med henne igår också, skräll haha!


Programledarna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0