Palla plommon

Heeej bloggen!

Var i skolan idag som vanligt och hade inget språk (vet dock inte om jag ska ha det än) så jag slutade fem i två istället för kvart över tre. Sjukt skönt! Vädret blev helt plötsligt skit bra när vi skulle hem så det var gött, drog hem och solade lite då, fast i typ tio minuter bara, haha. Sen drog jag ut med Jenny och pallade plommon, skräll, och sen drog jag till Sofia där Eve var. Vi chillade först och drog sedan till Jätten. Sen kom Virre, Andreas, Max och Anders också så vi blev en del.

Nu är jag hemma och har nyss sett klart en skit hemsk film på ettan. Ingen skräck utan drama, helt sjuk film?! Jaja, ska nog lägga mig nu. Vi hörs imorgon! ♥


Max pussar Virres doggy, för några veckor sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0