Moppekurs

Hej bloggen!

Imorse gick jag upp klockan sju för att dra på moppekurs i Vänersborg som började åtta. Det går inte och beskriva vad trött jag var, har lagt mig sent varje dag och gått upp sent, och nu gick jag upp as tidigt, var inte lite trött alltså. Men det gick bra i alla fall, men det höll på till fyra så det var lite jobbigt att bara sitta och lyssna på en massa teori hela tiden, fast vi fick ju raster och sånt såklart. Käkade på en pizzeria på lunchen med några roliga tjejer som också var på kursen.

Efter kursen handlade jag med mamma och så har jag sovit en stund, jag somnade när det var åska här, haha. Vet inte vad som händer ikväll, vi får se, kanske bara tar det lugnt. Kram!


Mamma kom hem igår så nu är min kamera tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0