the risk that i'm taking



bild från i fredags!

hellooo

hann inte blogga igår. jag var i alla fall på en match med daniella, vilma och ivana och sen när jag kom hem stod grillat på bordet. gryyymt gott. och till efterrätt blev det kolatårta med jordgubbar, ännu godare. men det var ju morsdag igår så...

idag och igår och hela helgen typ så har det ju varit riiiktigt varmt alltså. sååå skönt. vill bada men ingen annan kan typ. men först var det ju skola idag och snart så ska jag kolla på en annan match på stip med en massa. det är killarna i samma ålder som mig som spelar mot heimer, 95:or alltså. efter den så får jag dra hem och plugga till ett fett stort prov som vi har imorrn i syslöjd. jag kan verkligen ingenting. aja, nu ska jag dra till jätten med daniella och köpa shark, den typ nyaste energy drinken, smakar typ som red bull, skiiit god.

pusssar j.

Kommentarer
Postat av: jennyyy

JAG ÄR FOTOGRAFEN HÄR DÅ :D

hahahah xdd

2009-06-13 @ 14:59:17
Postat av: jenny

jajajajaja :*

2009-06-13 @ 15:02:26
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0