Weekends ♥

Heeej!

Har inte blivit mycket bloggande det senaste, har vart mycket jobb och lite tid vid datorn..

Har i alla fall haft en bra vecka både hemma och på jobbet. I fredags blev det först jobb, promenad i det fina vädret och solosång och sen lunchade jag med min syster. På kvällen blev det mys framför X-Factor med de bästa, Evelina och Jenny!
I lördags, igår då, så var det Göteborg hela dagen för shopping, med Eve. En riktigt bra dag blev det med ett bra avslut på kvällen, då vi spenderade kvällen med våran saknade Sofia.

Idag har varit en lugn dag med god mat och bra på tvn, ikväll i alla fall. Solsidan och Hellenius hörna, och nu är Zlatan på tv, kan inte bli bättre! Imorgon är det jobb igen, på kvällen, så får i alla fall sova ut. Nu ska jag snart lägga mig och kolla The Hills, är faktiskt trött.. Godnatt! ♣

Här kommer lite randombilder från de två senaste veckorna typ:


Rekommenderas, jättegoda nötter med ny smak!!


Söta mamma när vi åt på O'lerrrre förra fredagen, älskar dig så ♥



Gott snacks på Mary Kay


Bästa hudvårdskonsulten, Josephine!


Taggade för skolkort i skolan


Thumb up! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0