Star for life!

Heeej!

Har hela dagen varit i Uddevalla för att repa inför konserten som var ikväll - Star for life! Det är en konsert där en stor kör sjunger med sydafrikaner, så jäkla mäktigt och gud vad jag älskar låtarna! Man gör konserterna bland annat för att samla in pengar för att motverka aids i Afrika. Konserterna fortsätter i andra städer också men just jag var med i Uddevallis. The Moniker var även med på konserten, han är riktigt bra live!

Direkt efter skulle det blivit lite party men blev ändrade planer så drog hem till Josefin för mys istället. Grym lördag! Även fredagen igår blev bra, gjorde massa grejer på dagen och på kvällen blev det X-factor och annat med Maria.

Nu ska jag snart lägga mig, ska försöka somna lite tidigare nu när det är skola på måndag igen.. Godnatt! ♥


Har glömt att nämna: Drack mitt första glas julmust för i år häromdagen, om man inte räknar med att man drack i januari osv. Julen är inte långt borta! ;)

The concert:





Mys hos bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0