Cheers to the freakin weekend!

Hej hej hej!

Har nästan precis ätit as god mat och nu kollar jag Inception med family hihi. Ska snart dra till Jenny där det blir att kolla Beck med henne och Evelina! För övrigt har jag mått skit idag, haha.. Mår som man förtjänar efter en grymt rolig kväll! Igårkväll var det nämligen festligheter som gällde, craaaazy night! Igårmorses fick jag gå upp lite tidigare också för att hjälpa till med "höststädning" på området.... Helt okej sätt att få pengar på ;) efter det blev det höstmarknaden i Vänersborg, mysigt! Fick köpt lite småsaker där, och sen blev det käk på Koppargrillen. Fyfasen vad god mat dom har där, helt sjukt!!
Annars idag har jag sovit, sov till två haha, sen kom Maria hit en sväng för att lämna min mobil och sen drog jag en stund till Rebecca som drar till Spanien imorgon, hur skönt?!?!

Ha en bra kväll då folks, imorgon blir det Ikea för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0