Tjejmilen - Stockholm!

Ojoj, har inte bloggat på hela veckan, shame on me! Nera, jag bloggar när jag vill. Men det har vart en ganska skön vecka, men har haft mycket att göra. Långa dagar i skolan förutom i måndags då vi slutade halv tolv. Efter skolan då drog jag till Överby med Daniella och shoppade lite och åt god mat. På kvällen blev det film med Sofia, Daniel, Malin och Johanna. Riktigt sevärd, minns dock inte vad den hette haha! Härlig dag i alla fall! Klarblå himmel och sol också.
I tisdags blev det gymmet lite senare efter skolan med Rebecca. Det är ju gratis träningsvecka denna veckan så man får passa på! Sen sov Rebecca hos mig så jag slapp sova ensam.
I onsdags, igår då, kom Eve hit på kvällen en sväng. Blev att jag la mig ganska sent också, men var dock inte trött idag, så det var gött :D
Idag fick jag sluta lite tidigare från skolan för att ta spruta. Det gjorde lite ont men annars gick det bra! Lite senare träffade jag Eve lite grann och annars ikväll har jag duschat och håller på att packar. Åker nämligen till Stockholm imorgon, kvart i åtta på morgonen, tills på söndag, för i helgen blir det TJEJMILEN! Det ska bli sjukt kul, har aldrig sprungit det loppet förut heller! Jag åker dit med Emelie och Sara och så sover vi på ett hotell där hela helgen med hotellfrukost och hela köret, blir grymt det här. Hoppas det går bra för oss!!

Nu måste jag fortsätta packa, önska mig lycka till på lördag. PUSS! ♥


Maaat på Överby med bästa!


Gårdagens outfit


Tummen upp!


"Jag tränar för tjejmilen 2012". Riktigt snygg träningströja man fick med!


Årets första plommon, så jäkla gott!


Lite smygkort på skoltoan ;);)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0