Torsdag morgon

Godmorgon! ♥

Gick precis upp ur sängen. Sjukt skönt med sovmorgon idag alltså! Det är fint väder ute nu också, hoppas det håller i sig hela dagen. Jag ska surfa runt lite på internet nu och sen börja fixa mig lite. Vi åker lite tidigare till skolan idag för att äta lunchen, det är ju chicken mc'nuggets, och det ääälskar vi, så det kan man bara inte missa!

Vad jag har gjort i veckan:

På kvällen i söndags plockade jag och Becca maaasssa, massa plommon, eller jag gjorde i all fall, haha. Sen gjorde vi en as god kladdkaka också!

I måndags åkte jag till skolan som vanligt. Efter skolan fixade jag lite grejer och senare var det solosång. Nu har den också börjat :)

I tisdags var det skola och go träning!

Och igår, onsdag, så slutade jag halv ett i skolan, så då drog jag till stan med en gång och fixade en kalender. Tänkte köpa det första veckan men trodde inte jag skulle använda den, men jag behöver verkligen en sån nu för att komma ihåg allt, läxor och sånt. Så det blev en vanlig svart. Sen mötte jag mamma på stan så istället för att dra hem följde jag med henne till hennes jobb. Gjorde lite läxor och sånt där medan hon jobbade, hehe, duktig tjej! Sen blev det hem en stund och sen drog vi till min kära moster! Hon fyllde år förra veckan så vi skulle fira henne. Vi blev bjudna på grymt god tacos och bullar! Där var vi rätt länge, var hemma runt tio på kvällen.


Massa plommon, var dock mer i påsen i verkligheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0