Studiedag

Nemen hej bloggen!

Har inte hunnit eller orkat blogga denna veckan på grund av lite läxor och plugg till prov och skit.

Meeen:

I måndags var det solosång, i tisdags var det träning, inomhus för det var så blött och regnade ute, i onsdags var det prov i skolan, inte alls kul.. och så var det match på eftermiddagen som vi vann med 4-0 tror jag, och igår, torsdag, så var det träning på Friskis&Svettis igen med laget. På kvällen kom Jenny till mig och vi chillade järnet, kollade Robinson, Parlamentet o.s.v.

Idag hade vi studiedag, sjuuukt underbart att få sova ut! På dagen var jag på Överby med Jenny. Hittade en skit snygg jacka som jag la undan, ska hämta den imorgon. Efter Överby drog jag till Eve där Sofia också var. Sen drog vi till Strandgatan med Linnea, Virre och Jenny också och träffade massa andra där. Sen drog vi hem till Virre en stund. Riktigt go kväll!

Sitter och kollar på en bra film på tv nu. Snart blir det fan läggdags, är sjukt trött!


Jenny på overbaj




Hahaha, cpbilder på mina brudaaar på Srandiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0