fireflies

shooo bloggen! assåh det är inte så kul att blogga när man inte kan göra mellanrum o så och typ massa annat, sne/tjock text och så, och kan inte ladda upp låtar eller nåt.. så därför kommer jag inte att blogga så mycket nu, ska försöka fixa det, ska kolla med blogg.se vad det är som är fel. bloggade ju aldrig igår, men då var det i alla fall skola och efter skolan var jag med vilma och efter det gjorde jag läxan så hann typ inte. idag har det ju vart skola och fotbollsträningen (går ju i fotbollsklass) höll FCTs hjälptränare (tror jag det är) i, det gick väl rätt bra, eller sådär på vissa grejer. snart ska jag på träning. efter träningen blir det plugg, har läxförhör i biologi imorgon och sen blir det väl att sooova. hörs nån dag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0