Våfflor! ♥

Hej bloggen!

Idag är jag ledig från praktiken så passar på att blogga lite.

Har varit så himla trött det senaste, fattar inte vad det beror på.. Tror det har mycket med att man jobbar långa pass på praktiken osv, sömnen har rubbats lite också. Men annars har jag det bra! Hade en härlig helg i alla fall. Söndagen skrev jag ju om men i fredags kom mina tjejer hit och så hade vi myskväll, och så sov Jenny och Eve här. I lördags blev det en fika med Josse och Maria, underbart gott käk hos syster och den obligatoriska Donken-rundan på kvällen med Maria, då hon precis fått KÖRKORT!! Grattis min grymma vän, det var du verkligen värd! Och så körde vi runt lite överallt. Bästa förarn!

Idag har jag haft lite saker för mig på dagen och snart ska jag till min syster. Ikväll blir det våffloooor iaf, då det var våffeldagen i måndags. Hann aldrig göra några då eftersom jag jobbade kvällen. Gott!!



Våfflor från förr förra året trrrror jag! Är inte våfflor otroligt gott?? Jag älskar det i alla fall ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0