Härliga Lördag!

Good morning! ♥

Ja, det är fan en god morgon alltså. Vaknade fan klockan sju idag, helt utvilad, helt sjukt. Har nog aldrig vaknat utvilad så tidigt på en HELG, inte sen jag var liten i alla fall. Men känns underbart! Solen skiner också och jag sitter här med en kopp kaffe och kollar Nyhetsmorgon, haha, sååå vuxen alltså.

Har haft en bra vecka i alla fall, det har varit soligt, jag har träffat vänner, tränat, vart i skolan och lite annat. Solen gör ju så man är på så mycket bättre humör! Gud vad allt låter bra när man skriver det haha, egentligen gillar jag inte det, att allt ska låta så perfekt på alla bloggar, för såklart har man dåliga dagar också, allt är inte perfekt hela tiden..

Men jaja, ska i alla fall snart äta en stor, god frukost och sedan blir det Överby och lite andra planer. Ikväll är det ju final i Melodifestivalen 2013, ska bli spännande! Hoppas att ni får en bra lördag! =)♥




Får bli en kaffebild och en hederlig google-bild på en god frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0