Beautiful Creatures

Hej!

Har haft en riktigt bra helg och en bra start på lovet. Ja herregud, det är ju förfan sportlov nu, SÅ UNDERBART! Kommer verkligen lägligt kan jag säga. Sov hos min syster inatt och drog sedan till stan för att träffa en vän. Sen bar det vidare till biografen, där det blev biotimeee så klart, med Daniella. Beautiful Creatures blev det, helt okej film, inget mer! Mysig kväll med min sweetie i alla fall ♥

I fredags träffade jag Vilma och gjorde lite grejer och igår blev det att fixa saker med pappsen och på kvällen blev det Melodifestivalen hos Rebecca. Blev god mat och annat gott där också!

Annars då. Nu kollar jag på Johan Falk på tvn, bra skit! Och imorgon bär det av till IKEA. Bästa ikea, älskar att åka dit!
Ha en bra start på lovet alla som har det imorgon i alla fall, annars får ni andra ha en bra dag, kram kram!! ♣




Så himla bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0