Välkommen höst!

Hallå bloggen!

Är trött idag, började sju så fick gå upp tidigt. Men slutade tidigt också så har haft hela dagen på mig att göra vad jag vill. Jag dör åt mig själv lite, har plockat svamp i skogen, haha.. Vet inte ens om det är kantareller heller, tror jag har plockat fel haha! Har gjort lite andra ärenden också och ikväll blir det Mary Kay-visning igen, och det är jag som är värd. Så ska fixa lite inför det ikväll och snart blir det käk också.


Igår sov jag ut riktigt ordenligt, fixade lite smågrejer och sen vankades det kvällsjobb.


Goood mat i helgen!


Mammas goda paj, oslagbar!


Fick världens höstkänsla när jag var ute idag. Hösten är verkligen här nu! Förr hatade jag hösten men nu gillar jag den starkt! Tycker det är så mysigt när det börjar bli mörkare och kyligare (hatar dock att frysa), då får man tända mycket ljus och mysa, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0