Praktik

Hej bloggen!

Bloggade senast i lördags och då skulle jag sova hos Maria. Hade ett mysigt dygn med henne och senare på söndagen träffade jag Josse en sväng också. På kvällen blev det god mat, lite jobb på en uppgift och X-Factor tittande.

I måndags var det första dagen på praktiken som ska vara i fyra veckor. Började 7 men jobbade dock bara till 10, så det var gött. Efter jobbet blev det en välbehövlig powernap, sen lite umgänge med moster och sen träffade jag min saknade Eve.
I tisdags, igår då, var det också jobb, men hade sovmorgon då så åt en stor, god frukost med bästa mami. Sen var det jobb hela kvällen.
Idag har jag jobbat delad tur, så full rulle idag. Emellanåt träffade jag Jenny också!

Imorgon blir det jobb igen och sen får vi se vad som händer. Har lite planer men får se hur det blir, det återstår att seee.

Ska snart lägga mig i alla fall, upp tidigt imorgon, så godnatt! ♥

Lite bilder från det senaste:


Godaste Lisebergsklubban ♥



Haha, på Liseberg..






Älskar ju jackan alltså, går inte att undvika då jag typ har den på alla bilder, haha

Siiiickt god smoothie jag gjorde en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0